Hanmer Springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Anouk - WaarBenJij.nu Hanmer Springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Anouk - WaarBenJij.nu

Hanmer Springs

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

04 Maart 2016 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Vandaag is het vrijdag 26 februari en het enige dat op mijn programma staat, zijn de Hot Pools. Eerst op mijn gemakje opgestaan en wat aangerommeld. En daarna lekker een paar uur naar de Hot Pools geweest tot ik er gerimpeld uitkwam. De Hot Pools bestaan uit verschillende baden: sulphur-baden, aqua-therapy baden, een gewoon zwembad, rotsbaden, hexagonaal baden etc. Heerlijk! Daarna even langs de winkeltjes geslenterd, terug naar kamer om wat te eten en toen nog een ronde in de baden gedaan. Heerlijk rozig en ontspannen kroop ik mijn bedje in, want morgen staat er weer een lange reisdag op het programma: van de oost- naar de westkust via Arthurs Pass.

  • 04 Maart 2016 - 11:34

    Daniëlle:

    Dat klinkt als heerlijk kunnen ontspannen. Daar zoek jij het op en hier in NL komt het vanzelf met bakken uit de lucht (en nog koud ook). So enjoy!

    x Daniëlle

  • 04 Maart 2016 - 11:48

    Sjors:

    Zo nou benee klaar en uitgerust voor het volgende spektakel

  • 04 Maart 2016 - 11:49

    Sjors:

    Benee is bende

  • 04 Maart 2016 - 15:10

    Gejee:

    Wat een mooie locatie!! Tsja, zo wil ik ook wel een rimpeltje d'r bij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 09 Feb. 2016
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 6360

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 07 Maart 2016

New Zealand

Landen bezocht: