Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anouk - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anouk - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

19 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

19 februari:
Vanochtend rond 10:30 uur vertrokken voor mijn 4 uur durende trip naar Auckland. Besloten om onderweg nog even te stoppen in Tauranga, om te kijken hoe het daar is. Nou dat was zeker een betere stad voor mij geweest. Snel een heerlijke kop thee met wat lekkers bij Starbucks gedronken en gegeten en toen mijn weg naar Auckland vervolgd. Rond 15:30 uur kwam ik, na een tijd in de file te hebben gestaan, bij het City Lodge Hotel aan. Vertrouwde kamer en inmiddels ook omgeving. Daar mijn spullen op de kamer 'gedropped' en toen mijn auto gaan inleveren. De eerste 1150 km in 7 dagen op het Noordereiland in Nieuw-Zeeland zitten erop. Gelukkig is alles helemaal goed gegaan! Vervolgens een half uur terug naar hotel gelopen en onderweg bij Tank een heerlijke Tropical smoothie besteld met een grote Quinoa chicken salade met gojibessen. Lekker weer wat vitaminen binnen na dat ongezonde eten van vanochtend. Nu aan het chillen op mijn kamer en zo mijn backpacks in orde maken voor mijn vlucht naar Nelson morgen. Heb ik echt super veel zin in, want dan zie ik eindelijk eens waar mijn vrienden naar toe zijn geëmigreerd. Taz, Robin en kids, here I come!!!

  • 19 Februari 2016 - 10:07

    Judith & Jeroen:

    Tja, en dan zit het eerste deel van je reis er bijna op. Noordereiland...check!

    Met een goed gevulde rugzak vol met mooie ervaringen maak je over ongeveer 15 uur de oversteek naar het Zuidereiland. Daar zet je jouw fly & drive trip voort!

    De eerste 5 dagen ben je in goed gezelschap van je vrienden in Nelson. Lekker bijkletsen, je laten gidsen in en rondom hun woonomgeving, bijkletsen, wasjes draaien ;) en nog eens bijkletsen.

    Fasten your seatbelt and ENJOY!

  • 19 Februari 2016 - 10:50

    Daniëlle:

    De laatste km's met de auto zitten erop. Nu nog een paar airmiles naar Taz. Je wens om bij haar op bezoek te gaan is nu dichterbij dan ooit. De eerste etappe heb je alvast in de pocket. Gelukkig alles digitaal kunnen vastleggen aangezien je toch maar met een rugzak reist. Zover ik weet ben je ook nog niets vergeten mee te nemen. Nu op naar de volgende etappe. Gelukkig duurt de vlucht maar 1,5u en halen ze je op van het vliegveld. Goede reis ✈️.

    Liefs, Danielle

  • 19 Februari 2016 - 13:26

    Handige Harrie:

    Regent het

  • 19 Februari 2016 - 13:33

    Judith:

    En nu mag je beginnen aan het doel van de reis. Op bezoek bij je vrienden. Heerlijk van genieten meid!

  • 19 Februari 2016 - 13:33

    Pommetjes:

    Lieve Nouk,
    Gelukkig goed aangekomen in Auckland. En heerlijk klaarmaken voor je vlucht. Spannend hoor om nu echt te gaan kijken en beleven waar ze wonen. Ik weet zeker dat zuider eiland je goed gaat bevallen. Christchurch leuke stad overzichtelijk. En als je mogelijkheid hebt moet je zeker de Franz Jozef Glacier beklimmen, erg indrukwekkend en zeker voor mooie foto's te maken. Queenstown helemaal toppie om actief te zijn en je kunt er goed stappen. Milforsound erg mooi fjord alleen vond ik de trip erna toe erg lang duren in verhouding.
    Maar ik weet zeker dat Natasja je veel beter kan adviseren en leuke dingen gaat doen.

    Lieve Nouk have fun en we wachten weer op vlgnd verslag.
    Liefs wien en pomm

  • 20 Februari 2016 - 15:36

    Caroline :

    Klinkt echt zo lekker Anouk! Wat goed, de hele autoreis zelf gedaan. De mooie plaatjes lijken me inderdaad heerlijk tijdens het rijden. Super dat je nu naar je vrienden gaat, even genieten van de gezelligheid samen en het weerzien!
    Kus Caroline

  • 20 Februari 2016 - 17:01

    GeeJee Alias Handige Harrie:

    Poging tig om een zinnig bericht toe te zenden. Als het goed is heb je je vlucht er op ziftten. Op naar Nataschja! Mooie foto's. Vanavond ga ik naar een uitzending van Floortje kijken die op het Zuidereiland is geweest.
    Ik lees wel dat het goed met je gaat. Lekker eten (mmm!), links rijden en genieten van alles. Mooie accommodaties overigens. Ik zag dat je die lelijke vent ook al tegen gekomen bent. Erg benieuwd hoe het contact met de locals gaat en of je nog leuk/gezellig ander volk ontmoet hebt. Het swimsuit stond je overigens woest aantrekkelijk!. Het weer is doorgaans stukken beter dan in NL. Vorig weekend hadden we sneeuw en dit weekend verloopt herfstachtig. Mooie wolkenluchten gezien?
    Fijne dagen bij Natascha.

  • 21 Februari 2016 - 11:29

    Sjors:

    Op naar het goede weer.... Goed bezig!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 09 Feb. 2016
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 6323

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 07 Maart 2016

New Zealand

Landen bezocht: